Åsa assar: Instagram

Ni vet när bloggare skriver FÖRLÅT ATT JAG INTE BLOGGAT PÅ SÅ LÄNGE, och man ba
 
va?
 
för att man inte har tänkt på det, eftersom man liksom är upptagen med att leva själv. Så brukar det iaf vara för mig. Därför skriver jag inte så, jag bara tittar in och säger hejhej, här kommer lite instagram-bilder. Inom en snar framtid kommer det lite bättre assande. Hoppas jag.
 
Dagens Hammarsjö en gång i februari.
 
Jag klistrade in kärleksbrev bland lysrören i mitt badrumsskåp.
 
 
Jag råkade köpa ett sånt här. Som jag inte fick äta förrän jag pluggat lite ordentligt.
 
Armén ville utökas.
 
Utökningen.
 
Jag skrev fördjupningsarbete om diabetes ett par långa dagar. Som tur var hade den andra halvan av arbetet med sig kakor.
 
Jag firade mormor enligt tradition.
 
Dagens Hammarsjö en annan dag.
 
Köpte ett Hello Kitty-ägg en annan dag och fick en töntig ring. HALLÅ! Jag är inte fem år!
 
Jag förstod var Madeläään och Chris fått inspiration till bebisnamn.
 
Jag var vaken.
 
Jag var nostalgisk i samband med mosters födelsedag. (Det är jag i rött, övriga är mina kusiner.)
 
Jag, syster och kusiner.
 
Här håller jag till om dagarna.
 
 
Jag feminismade mig.
 
Dagens Hammarsjö i mars.
 
Kristianstad värmrekordade sig.
 
Och så i går (men mest alldeles nyss) firade jag morfar enligt tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0