Åsa assar: En skånsk promenad

I dag har det regnat i stort sett hela dagen så jag fick ställa in en fotopromenad med Emma och har i stället haft en väldigt flitig inomhusdag (förutom att jag inte har pluggat då förstås). Ni vet, städat, bakat kaka, målat naglarna guldiga, letat upp Disneyfigurer till folk på facebook som sen inte fullföljt sin del av avtalet (vafalls!) och nu bloggar jag alltså ockå! Var ska detta sluta? (I sängen, alldeles för sent, är det uppenbara svaret).
 
Jag tänkte blogga om förra söndagen, då jag och min syster hälsade på mor och pensionären och passade på att ta en promenad.
 
Vi svängde här, på en stig vi inte gått på förut (tror vi).
 
Det var rätt så skånskt.
 
Och grönt.
 
Och kanske en aning skrangligt.
 
Den här vagnen vägrade till exempel att köra över.
 
Fast här under har några stått och klottrat den 4 maj 1979. VI ÄR BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0