15. 5 saker jag blir glad av i vardagen

Nu har jag kommit halvvägs i Onekligens novemberlista, hoppas ni gillar den lite i alla fall!
 
Så, fem saker jag blir glad av i vardagen alltså. Sitter liiiiite långt inne just i dag, men kanske just därför det är en bra lista för dagen.
 
  1. Frukost. Kanske lite otippat med tanke på min mage, men frukost är en bra anledning att stiga upp. Med lite tur håller magen med.
  2. Jag tycker om mina blommor, de är trevliga att pyssla om.
  3. Jag tycker om att få sms eller kontakt på annat sätt (förutom telefonsamtal då).
  4. Jag tycker om när någon jag inte känner tilltalar mig och säger något roligt/snällt när jag handlar t.ex.
  5. Jag tycker om att lägga mig. Fattar inte varför jag inte gör det lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0