6. Månadens djur är givetvis...

Jag tycker om katter så det hade kunnat bli månadens djur. Men den enda katt jag sett den här månaden är Jamande katten som satt i höstmörkret och tvättade sig på bordet på gården. Jag vet fortfarande inte var katten hör hemma. Det är ett mysterium. Och nu började stackaren (eller hens svarta fiende) jama. Har inte hört den på ett tag. Hur som helst, den är inte månadens djur.
 
Månadens djur är i stället givetvis... Stefan!
 
Jag känner inte Stefan men han ser himla trevlig ut på bild i alla fall, på instagram och i Mirijam Geyerhofers blogg. Stefan har en kompis som heter Gilla också, jag gillar henne med. Här kan ni titta på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0