Åsa assar: Att vinna juveler

Jaha. Det här var mig en sjuk vecka. Mer UPP och NER än vad som rimligtvis kan vara hälsosamt.
 
Då och då på instagram dyker det upp tävlingar, eller giveaways som det så snajdigt heter. Man delar en bild och taggar den och hoppas på det bästa. Men man vinner ju aldrig.
 
 
Men kanske gör man det just en sån här vecka.
 
För det var liksom det jag gjorde.
 
För att ni ska få proportionerna här så ägnade jag mig åt lite matematik. Cirka 450 personer var med och tävlade. Smyckena på bilden - SOM JAG VANN!! ALLIHOP!! - är värda drygt 1900 kr.
 
Grattis Åsa! Du är bäst.
 
P.s. Med tanke på allt detta och en dröm min kusin Pernilla hade i veckan; i morgon ska jag köpa några lotter. Vilken sort tycker ni jag ska ta?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0