Åsa assar: Ett kalas

I söndags tog jag Taxi Elin till mina föräldrar, en far skulle firas (fast det hade han inte koll på) och en mor hade fyllt pensionär.
 
En filosoferande far med eh... mors presenter.
 
Mamma öppnar. Hon fick den här boken av mig. Hon blev glad.
 
Innehållet i lådan från min syster fick dock högre rördhetsbetyg.
 
Av Isak fick hon en massa öl!
 
Sen kom det lite fler gäster (men inte så många pga renovering), t.ex. mammas brorsdotter Pernilla som hade målat den här fina tavlan! Maximal rördhetspoäng på den.
 
Sen åts det kakor. Mamma hade lyckats jättebra med två glutenfria kladdkakor, dessutom vågade jag mig på en inte garanterat glutenfri havrekaka. Mvh vild och galen. I bakgrunden lillebror i shorts. I november.
 
Sen skulle folket hem igen. Det här är min kusin Simon, grodperspektiv är nödvändigt. Isak frågade var han köpt sin snygga hatt, så snart har jag nog en bror med hatt. Simon är förresten jättelik min morfar, det är fint tycker jag.
 
Jag fick prova Simons sko. Bekväm! Lite stor kanske.
 
Så här såg jag ut! (Övriga bilder på personer blev dåliga, så det blir tyvärr inga såna, buhu.)

Kommentarer
Postat av: Isak

Jag läste faktiskt i Metro att den meteorologiska sommaren i (västra) Skåne tog slut den 5 november. Så så särskilt off var jag inte.

Svar: Du är sällan off, det är vädret som är off!
Åsa

2014-11-11 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0