Åsa assar: Förra veckans instagram

Förra veckan började jag sur. Min sur-min är vissa andras snyggmin som de klär sig i så fort en kamera dyker upp.
 
Jag fortsatte med att måla naglarna i surhetens färg.
 
Sen blev jag lite gladare när jag fick den här i min låda. Fast den är inplastad än pga...
 
Skolpanik... Det tar liksom aldrig slut. Tog en evighet att få allt på rätt plats i arbetet ni ser ovan. Men till sist resulterade det i ett VG (= högsta betyg om någon nu undrar) så jag är nöjd. (Men tänk om jag kunde vara morgonmänniska! Tänk om jag kunde göra saker i god tid! Men... då hade jag nog inte varit jag. Och det vill jag vara.)
 
Trots allt skolarbete så snodde jag till mig en promenad i lördags, förmodligen var det helt nödvändigt.
 
Det är tydligt att jag gör allt möjligt för att slippa plugga. Den röda lampan har varit trasig länge nu. Jag plockade fram stege, glödlampa och dammvippa för att klättra upp och byta glödlampa så jag äntligen får lite mer ljus (min golvlampa står här men själva ljuset från den lyser med sin frånvaro). Men det räckte att jag dammade lite på den där röda så tände den sig.
 
Halloweenade också till det lite.
 
Och så snodde jag till mig ytterligare en promenad i söndags (och blev så bländad att jag knappt kunde kolla på sjön. Yay! Solen!). Den här gången tog jag faktiskt med mig min Nikon också, så det blir lite riktiga bilder häri en annan dag. Lyllos er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0