Åsa assar: Instagram

Jag har en tendens att komma ut lite för sent på mina dagliga promenader. Fördelen med det är dock att det blir så här fint.
 
Då det blev lite väl mycket natur från mig på instagram, så bestämde jag mig för att bryta av med lite hemma-hos också.
 
Promenad + Helge å + hänglås.
 
Hemma hos-kissekatter.
 
Skolklotter!
 
Solskenskvällspromenad.
 
En lite gråare promenad blev det i går. Fördelen med det, särskilt en lördag kväll, är dock ensamheten.
 
Den här försökte jag mig på i dag, men det var ingen hit. Bjöd sen min mor på ett smakprov (snällt!), men till och med hon grimaserade. Då är det illa!

Kommentarer
Postat av: Isak

Jag gillar faktiskt havredrycken, köper det ibland. Särskilt choklad kanske men vanlig också.

Svar: Får nog bli choklad för mig i så fall. Men det funkar ju inte med flingor :) Inte heller mandel- eller hasselnötsmjölk som jag fått tips om, men det ska vara gott. Särskilt hasselnöts- och risdryck, fick jag tips om i snabb följd av två vänner som inte känner varandra.
Åsa

2014-09-22 @ 06:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0