Åsa assar: En födelsedag

Kanske är det inte så konstigt att man vaknar med huvudvärk när man fyller 34. 34 är ju trots allt ganska många år.
 
Men till sist piggnande jag i alla fall till så pass mycket att jag fixade att ta en promenad. Jag hade egentligen tänkt promenera över backarna med pappa och Elin, men var inte i tillräckligt bra skick för det. (Jag var alltså fortfarande och påsklovade mig hos föräldrarna.) I stället blev det en liten promenad i skogen ensam. Ni skulle hört bäcken som porlade. Det var allt som hördes. I Kristianstad blir det aldrig så tyst.
 
Sen gick jag hem till de andra igen.
 
Jag fick god dricka och god mat.
 
Och mamma hade gjort egen chokladpudding (här dekorerad av mig). Jättegod!
 
Presenter fick jag också! Ja, det är inte riktigt klokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0