Åsa assar: Fem dagar instagram

Choklad med sanning, fick jag ju också när jag hade kalas. Tråkigt nog är jag inte riktigt nöjd med smaken. Det hela är underligt. Men det smakar inget? Eller? Ja, jag vet inte.
 
Skulle sova men blev djup (eller något). Nästa gång jag sov så drömde jag att jag befann mig i en smutsig källare där en stor fläkt försökte suga in allt i sin närhet och dessutom åt jag en rutten jordgubbe.
 
Jag tog denna bild med hjälp av min haka och självutlösare. Bullen, är jag normal? Jag satt och väntade på att kvällsmänniskan i mig skulle vakna, men tyvärr hände det inte. Det enda som hände var tvångshushållighet.
 
Det blev 1 april och jag kom ihåg att hänga upp min april-tavla.
 
Jag är inte så förtjust i att lura folk och är inte så lättlurad, men det här var ju bara kul.
 
Trots att jag lovat mig själv att inte klippa mig själv mer, så gjorde jag det ändå. Det blev i alla fall ganska okej till sist.
 
I onsdags, den svårfångade arten jag fångad på bild vid Hammarsjön.
 
Fick en gåva av Maxi, en kupong på ett halvt kilo lösgodis. Jag tog det med papper på eftersom folk är äckliga. Det råkade bli lite mer än jag skulle ha, men det var för pinsamt att lägga tillbaka. Nu har jag alldeles för mycket godis.
 
Jag påskpyntade lite i onsdags (jag spred alltså ut fula kycklingar i lägenheten), något oklart varför eftersom bara jag kommer se det. Kände mig lite som påskkärringen här.
 
I går var det lite sol och lite iskallt och hagel. Jag gick på stan och träffade på syster en stund också. Och så pluggade jag alldeles för lite igen.
 
Och så blev det skärtorsdag. #tbt
 
Denna långfredag sken solen och till sist kom jag ut. Fast efter 2 km fick jag gå hem igen pga Skånes minsta blåsa. Sen fortsatte jag gå. Och så tappade jag mitt linsskydd till kameran någonstans. Tjoho. Men drygt 7 km och drygt 10 000 steg har jag gått i dag. (Och hela dagen har blivit uppskjuten pga sjukt ont i magen i natt pga ätit för mycket choklad.)
 
Sen blev jag lite glad i kväll när jag kom på en bra grej med de här tappade kilona - den här visa-rumpan-korta-kjolen som mamma sytt till mig passar. Det ska jag utnyttja (pga fin kjol och dito rumpa)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0