Åsa assar: Sommaren 2015:1 Examenskalas

-Harkel-

Hej [skamsen bloggare smyger in], liiiite har ni väl saknat mig?

Ja, alltså saker kom emellan. Som heltidsjobb. Och lathet. Men nu är jag ledig i två veckor (aka arbetslös) och ska minsann ta tag i att blogga ikapp sommaren, även om det verkligen blir att blogga i efterhand. Men ni undrar förstås vad jag har hittat på, O JA. Jag ska även komma ikapp med en miljon andra grejer, men jag ska göra mitt bästa.

Det som hände precis i början av sommaren var ju att jag tog examen, sen städade lägenheten som en idiot 1,5 dag och sen hade jag ett litet kalas i min lägenhet för att fira examen. Nu tänkte jag visa hur det såg ut!
 
Så här såg det till exempel ut. Anna, pappa, Isak, Björn och Markus.
 
Elin och mamma var också där, lite svårare att fånga på bild. Emma var också bjuden, men hon var sjuk. Tråkigt! Hade varit fint med en till i ett i övrigt skönt gäng.
 
En bra bild.
 
Lillebror.
 
Jag undrar om jag hade kammat mig. (I bakgrunden på datorskärmen: min klasskompis Siri på bild.)
 
Jag fick presenter också! Detta fina halsband är från mamma och pappa, gjort efter idé av mamma och det är pappa som har hittat bärnstenen vid havet en gång. Så fint!
 
Jag fick även detta halsband från mina föräldrar. Det är gjort av Lisa Tofft. Extra bra för dagar i behov av pepp, eller då jag känner mig duktig.
 
Detta fina armband fick jag av min syster. Jag fick fina blommor av min bror, men de verkar inte ha fastnat på bild.
 
Vasen fick jag av Anna och ljuslyktorna fick jag i efterhand av Emma. Fint! Jag fick presenter av Björn och av Markus också, en bok och en tidningsprenumeration. Jag har inte fysiskt fått något av det än. Den som väntar på något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0