En bonuslucka, åtminstone inte lucka 20

Hej!
 
På grund av orsaker är inte detta dagens lucka. Dagens lucka kommer i stället med lite tur dyka upp framåt kvällen/natten. Kanske kommer ni inte märka det eller ens läsa de här raderna (eftersom jag inte lägger upp någon länk). Jag är ju en tidsoptimist som försöker vara någon slags duktig flicka, och nu gick det bara inte. Men förhoppningsvis lite senare.
 
Men till er som har gått in på min blogg självmant för att kolla var dagens lucka tagit vägen kommer här en liten belöning i form av Instagrambilder.
 
Två hundar från Åhus förra helgen. (Egentligen är detta från ett filmklipp.)
 
 
Jag och tärnan Linda.
 
Jag var hos min syster i måndags, blev bjuden på mat och så pysslade vi ihop kort. Och tittade på hennes fina gran.
 
Tomtarna är framme. Det blir mer och mer jul här.
 
Jag var hos en kollega i veckan och fick med mig hem en snögubbe som hon gjort. Söt va!
 
Och så lite frost och pastell på det. (Kan tyvärr inte styra att texten kommer så här långt ner, på grund av instagramformatet.)
 
Hoppas ni får en fin fjärde advent! Förhoppningsvis återkommer jag med dagens riktiga lucka lite senare och resten av luckorna dagarna som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0