Lucka 1

Ja, nu är det visst dags för julkalender igen. När jag skriver dessa rader är det slutet av oktober men i butikerna är det förstås redan jul, precis bredvid Halloween-pyntet. Jag försöker alltså nu vara ute i god tid, men jag är säker på att det kan bli lite klurigt att hinna med och att hitta bilder. Jag kollar lite på mobilbilder nu. Bilden här ovan är från 2008, precis som mobilen. Och kvaliteten. Så kanske lite sämre kvalitet denna gång, kanske inte så intressant. Men jag ska göra vad jag kan.
 
2008 arbetade jag förstås som städerska. En tidig morgon gjorde jag den här upptäckten i min sopsäck på vagnen.
 
Att vara städerska kunde också innebära att man fick såna här fina julklappar och inte ett dugg mer. (I övrigt inget ont om Monica! Värre var det med Pedanttanten. Får ont i hjärtat när jag tänker på henne.)
 
I december 2008 tog jag tydligen den första bra mobilbilden. Men i lucka 2 är allt nog som vanligt igen. Välkomna att titta in!
 
P.s. Jag kommer tidsinställa inläggen till klockan 7 varje morgon. Jag vet att Facebook-länk förmodligen kommer krävas av vissa, och då jag fortfarande av okänd anledning har kvar Facebook (rasismen! Okända människor i flödet! Ointressant skit! Skärp er!) så ska jag försöka lägga upp länk under dagen när jag hinner/kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0