Lucka 20

Här kommer ett litet skamset hej så här precis på gränsen mellan lillejulafton och julafton. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Särskilt blir det aldrig som jag tänkt mig när det handlar om tid. Jag har inte varit hemma och därför inte fått ihop luckorna. En anledning att jag inte fick ihop dem innan är att jag haft svårt att få till det med bilder. Därför tänker jag så här: Jag sammanfattar helt enkelt mitt år 2015 men lite bilder, som ni kanske sett förr. Det får bli så. Jag får väl försöka komma på något mindre ego sätt för denna kalender nästa år eller så är den lika ego eller så lägger jag ner den. Vi får se. Här kommer i alla fall mitt 2015. (Fast jag egentligen borde slå in julklappar nu. Men det gör jag också. Allt på en gång.)
 
Året inleddes med kattvaktande. På bild fina Pippi som nu tyvärr inte finns mer.
 
Nethifa och Pippi, ett ganska underhållande par, men som tyckte att det var onödigt att den tillfälliga matten sov på natten.
 
Helge å och Hammarsjön var överfyllda. Mina bilder avslöjar också att jag var lite social med Emma och med Elin och Ola och kanske någon mer som nu är bortglömd. Annars var det väl mest skola som gällde.
 
I februari fyndade jag på Röda korset.
 
Och någon gång var det så här vackert dimmigt.
 
Och så var jag på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0