Lucka 6

Jag vet inte hur det är när ni öppnar denna lucka. Kanske är det soligt. Fina vinterdagar. Kanske är det grått. Här kommer i alla fall en bild från aprilsolen 2010. Ge inte upp!
 
Och kolla här då! Gamla resecentrum och gamla Domus på samma bild! Suddig, kan tyda på att jag var lite sen till den där bussen som står där. Men förmodligen var jag ovanligt nog i tid, annars hade jag aldrig hunnit ta en bild. Jag önskar jag hann ta bilder oftare, för jag tycker verkligen inte om att alltid stressa iväg. Går det att lära hundar och åsor att sitta?
 
Ett annat transportmedel är cykel. Här har vi en som har cyklat och köpt... en träningscykel. (Okej, det är väl en annan typ, men principen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0