Åsa assar: Julklappar

Jag tror att ni är redo för att titta på mina julklappar nu. Inte alla, men många av dem. Det är kul att få presenter; jag får alltid sånt jag vill ha/behövde och sånt jag inte visste att jag ville ha eller behövde. Min bror och vår kusin Simon hade tänkt lite likt. De tyckte att jag behövde kolor (den finare AKO-varianten som saknar gelatin) och de hade helt rätt.
 
Två fina och lagom stora tekoppar hade jag inte önskat, men behövde. Bra tänkt att morbror och Gunilla.
 
Om jag ine får något Hello Kitty så är något fel. De små påsarna är mini-marshmallows köpta av kusin Pernilla i Hong Kong.
 
Vad gör du vad gör du vad gör du?
 
En lyckokatt fick jag också av Pernilla, typiskt bra sak som jag inte visste att jag behövde.
 
Den här bilden är rätt talande för min blogg. Tanken var god men sen orkade jag inte riktigt... Tänkte använda mitt nya stativ (tack pappa!) för att ta en bild på mig själv i min nya svarta vanliga tröja som jag behövde (men inte önskat mig, tack Filippa/moster!). Men sen såg jag att jag nu är för smal för tröjan så det hade inte blivit fint. Så jag gjorde så här. Logiskt. (Tröjan kommer passa om ett tag.)
 
Jag behövde verkligen en lampa! Tack snälla mor och far, den är perfekt.
 
Jag fick en till lampa! Typ i alla fall. Jag hade faktiskt tänkt att min cd-vägg behövde en ljusslinga, synskt tänkt av Elof/moster.
 
Ganska fint, tycker jag.
 
Sist men inte minst, något jag verkligen behövde och hade tänkt köpa själv; badrumshylla! (Som är lite högre än det verkar, men jag censurerar mitt röriga hem lite här.) Jag fick den av min snälla syster som körde till Älmhult nästan ens ärende.
 
Jag är mycket nöjd. Alla är så snälla, och jag med tydligen.
 
Bonus:
 
Jag är inte så händig så det var inte helt lätt att få ihop hyllan, men som tur var hade jag hjälp!
 
Den ena lilla hjälpredan behövde dock en stol för att kunna ta sig ner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0