Åsa assar: Veckans instagram

I början av veckan kom jag ut på en promenad. Det var kallt men solen sken.
 
Hammarsjön.
 
Jag tittade över soffkanten och störde de här två mitt i en gemensam tvättning.
 
Jag upptäckte att amaryllisar (som inte har någon lök) blir röda i botten. Upptäckte också att de böjs lätt...
 
En av gångerna då de här var söta. (Ja, det blir kanske lite många kattbilder nu.)
 
Vi hade lite svårt att komma igång. (Min rosa fot till vänster.)
 
Sött/ respektlöst.
 
En liten marodör som hållit mig vaken mellan 7 och 10 en morgon, genom att försöka klösa sit ut genom fönstret.
 
Jag har en honduk, det har inte ni!
 
I går gjorde jag grönkålschips. De blev okej, men mammas blev godare och frågan är om kål är det bästa för en ledsen mage.
 
Nethifa på favoritstället, med klösmärkena på fönstret.
 
Jag slutar veckans bilder där jag började; vid Helge å. Denna promenad tog jag i dag och jag fick nästan lite vårkänslor. Sen stod jag och värmde mig en stund vid Hammarsjön också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0