Åsa assar: Lite shopping

Det här kan man väl kalla slutet på utbildningen. Jag höll på att skriva att jag börjar närma mig slutet, men jag är väl mitt i slutet nu med fem veckor kvar (som pappa konstaterade i går, berättat av mamma i ett sms).
 
Hur som helst så har jag insett att jag klarat det här året (nio månader) utan inkomst hur bra som helst. (Jag kan göra det igen om ett tag - och skriva en bok i stället.) Jag är helt enkelt ett ekonomiskt geni. (Som varken har barn, hus eller bil, jag vet.) Därför har jag börjat handla lite mer aktivt igen. Med betoning på lite, jag handlar aldrig mycket.
 
Till sist köpte jag den där börsen jag skrev om. Fin va! Numera är det ett nöje att betala i affär.
 
Så här ser den ut inuti, och det finns en liten ficka för kort. Den är delvis betald med pengarna jag fick från kusin Simon när jag fyllde år.
 
Sen köpte jag mig ett par trosor också, med luftballonger!
 
Tack Instagram!
 
Nu funderar jag på ett fint halsband jag sett...

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina saker! :)

2015-05-02 @ 16:48:58
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0