Åsa assar: Lite instagram

Ännu en kort Instagramsammanfattning av min sommar.

Daniel och jag körde till Tosselilla sommarland med Daniels syster, hennes man och deras dotter. Här åks det lite trampbåt. Andra båtturen denna sommar, åkte 40 sekunders tur till Rökeriet i Åhus också och åt mat. Visst är ni imponerade?
 
Jag kunde äntligen hämta mina nya glasögon.
 
Och nya solglasögon.
 
Det har jagats en del Pokémons.
 
Jag har träffat Björn, drygt ett år sen förra gångn fånigt nog. Lika trevligt som vanligt.
 
Jag har faktiskt läst en del också!
 
I dag körde Daniel och jag till Osby och jag fick äntligen se hur Elin och Ola bor. I dag är det Elins födelsedag - hurra!
 
Sen åkte Daniel och jag till Ikeas museum i Älmhult. Det var okej, men hade hellre sett mer inredningsstilar från olika tider och mindre om Ingvar Kamprad. Sen lyxade vi till det med Sibylla innan vi körde hem.
 
Sista semesterveckan är igång och mina krav är för höga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0