Åsa assar: Sista semesterveckan

Jaha, då har den oundvikliga sista söndagen kommit och i morgon är det dags för mig att åter försöka komma upp när väckarklockan ringer och ta mig iväg till jobbet. Med lite tur minns jag hur man gör när man jobbar.

Det har varit en fin semester. Lång men för kort. Långsam men snabb. Jag har ju redan lagt upp en del bilder men här kommer några till.

Det blev ett spontanbesök till Brösarp en dag i veckan. För en gångs skull var hela familjen där. Här är mina fötter tillsammans med mina syskons, redo för skogspromenad med blåbärsplockning. Jag lyckades komma därifrån med tre fästingar tyvärr.
 
Jag fick också lite fart i veckan och fick lite gjort på att göra-listan. Putsa fönster! Städa kylskåp! Och något till. En regnig promenad i alla fall.
 
Sen när jag kände mig redo i torsdags tog jag tåget till Lund och hälsade på min bror. Kul att se hur han bor nuförtiden. Här har jag ritat på hans gästboksörngott.
 
Sen åkte jag vidare till mitt hjärta i Malmö. Fredagen inledde jag med att ensam hitta till Ica och tillbaks igen. High five!
 
Och sen har jag haft det lika bra som Agnes här på bilden. Synd att tiden går så fort bara och att jag ska hem i dag. Och ja, att semestern är slut. Det har varit fint, det har det.
 
Ps. Jag har även skrivit en novell denna semester. Bara en sån sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0