Lucka 10

I dag tycker jag det kan vara Harrys dag! Här är han nederst i bild. Han glor på en boll som han hoppas någon ska kasta. Den andra som glor lite är hans far Chivas.
 
Harry tycker inte jättemycket om att duscha.
 
Men han tycker om att vara nära.
 
Han tycker också om att ha koll. Fast det har han inte. Skäller lite för mycket ibland när någon råkar gå förbi. Fast han skäller inte från balkongen, så bra ser han inte.
 
Ibland är han bara söt. Kolla på tassen under kinden!
 
Och Harry tycker om mig. När jag kommer dit på fredagskvällar är han hysterisk långt efter att jag kommit. Nästan direkt försöker han klättra upp på mig (vilket alltid leder till att jag lyfter upp honom och bär runt honom en stund), han vill vara så nära som möjligt. Harry tyckte om mig från första stund, och det var ömsesidigt.
 
Och som sagt... mer om Agnes en annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0