Lucka 15

 
Det är inte så lätt att välja rätt bilder när man ska försöka sammanfatta ett år, eller vad det nu är jag gör. Så här i lucka 15 tänker jag att jag borde visa fler bilder på snö. För att inte tala om fler bilder på sommar! Och så vidare. Men allt går ju inte att ta med.
 
Här är hur som helst en grann bild, där min pojkvän lyckades fånga mitt sanna väsen.
 
Jaha, tydligen är detta luckan då det spårar ur.
 
Hur som helst. Det jag egentligen ville med denna lucka var att berätta om en väldigt klok grej jag gjort i år, nämligen ta kontakt med en sjukgymnast (eller fysioterapeut som det väl heter, men det kallade inte denne man sig). Jag har haft en odefinerbar smärta i mina ben från och till sen jag var... jag vet inte, 15-20 år kanske. Detta mysterium, som jag till sist själv listade ut var ischias. Så i år tog jag mig alltså till sist till en sjukgymnast som sa att jag inte alls har ischias utan falsk ischias. Och så fick jag en hög med övningar och nu är allt som krävs (förutom hyfsade skor antar jag) för att hålla smärtan borta att jag tränar lite varje vecka. Hurra, så lätt det var.
 
Nu borde jag även kolla min ämnesomsättning, min yrsel när jag har huvudet i vissa vinklar... och så vidare. Vi får väl se.
 
Slut på årets tråkigaste lucka! I morgon är det fredag, då blir det roligare! Får vi väl hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0