Lucka 16

I somras firade Daniel och jag vår ettårsdag med Linnérundan.
 
Annars är ett fint vår-/sommarminne just DEN HÄR stunden, då Daniel körde mig för långhelg i Åhus. Minns hur skönt det kändes och hur stressen släppte av tanken på ledigt.
 
Vi grillade. Vi njöt av solen. Vi cyklade till hamnen och åt lite.
 
I maj fyllde farmor 90 år och hon firades i Simrishamn av större delen av barn, barnbarn och barnbarnsbarn.
Jag var även på bröllop i sommar! Mitt första på 25 år.
 
Det läskigaste sommarminnet var när Daniel och jag innan midsommar körde mellan Åhus och Malmö mitt i natten i klass 2-varning. Fruktansvärd åska och regn. Det gör jag aldrig om. Här är en bild från när det äntligen lättat när vi nästan var framme i Malmö.
 
Några blåbär plockades i Brösarp och frisk luft andades.
 
I Åhus badades, vilades, solades det en hel del. Och promenerades i het skog. Och jag skrev en novell! Ingen bra, men ändå.
 
Och så åt jag en väldigt god macka i regnet på Malmöfestivalen.
 
Nog om sommar nu. I morgon något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0