Åsa assar: Semester

Jag är i Åhus med Daniel och leker semester. Jag tappar greppet om tiden men detta måste vara min andra semestervecka (tiden går fört fört!). Första veckan var jag i Brösarp och hos mig själv, och nu är jag här. Jag var smart och tog med datorn och tänkte blogga lite nu. Tyvärr verkar det vara ännu trögare än i Brösarp att ladda upp bilder, så det blir ett litet instagraminlägg i stället så får jag ta det andra i Kristianstad.
 
Min bäste, snygge Daniel tankar innan vid åkte till Kristianstad en tur och köpte lite behövligt.
 
Jag köpte t.ex. denna till Daniels systerdotter Alice och Daniel köpte nät så katterna också kan vara ute lite.
 
Agnes lever life.
 
Kom det någon eller?
 
Idag cyklade vi och köpte badkläder och på hemvägen glass. Och sen badade vi också! (Jag vandrade alltså ut i vattnet, satte mig på huk och gick tillbaks igen.)
 
Doris, Agnes och jag har det bra.
 
Nu ska jag gå igenom en text som en gång hade ambitionen att bli en bok, men nu stannar det nog vid en lång novell. Om jag bara kommer igång lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0