Åsa assar dåligt

Här kommer ett kort inlägg om hur dålig jag är på att assa. Eller snarare är jag dålig på att blogga om mitt assande. För assar gör jag. Men jag tänker att jag kanske kommer igång igen med bloggandet och att att jag då gör det lite mer snabbt och smidigt i stil med "här kommer ett inlägg hepp hepp".
 
Sist assade jag alltså påsk. Här kommer en kort assning av livet från dess och fram till i förrgår eller något.
 
Jag har fyllt år och min syster med. Det firade vi med litet kalas i Brösarp, bland annat Isak var där.
 
Daniel, Isak och jag tog oss upp på Brösarps södra backar efteråt.
 
 
Sen har det varit en del djurhäng i Åhus.
 
Cykling och glass i Åhus har det också blivit. Och lite Malmö med (utan cykel). Hur fint som helst.
 
Det har varit fina dagar och veckor, men kanske lite mycket jobb där mellan helgerna? Försöker tänka på allt som är så himla bra i stället för tidsbristen jag anser mig ha, och följden av den. Bättre att allt blir lite halvdant än inte alls. Men jag tror att bloggen skulle bli mer heldan av en ny kamera. En lite mindre, men mycket bra, som är smidig på att överföra bilder hit och dit. Tips? Och så önskar jag få bättre kontakt mellan hjärna/känslor och tangentbord igen.
 
Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0