Åsa assar: Linnérundan med familjen

I lördags gick jag Linnérundan med de här fina!
 
Vi såg nypon och där bakom anas Helge å.
 
Så här såg jag ut. Och där bakom anas Isak.
 
Bara Harry kollar i kameran (pappa blundar, jag zomade för att kolla, så jag vet).
 
Och så lite kor med Kristianstad i bakgrunden.
 
Vandra över ån. Innan dess fikade vi vid borgen Lillö. Vi hade flyt för plötsligt dök ett gäng för guidning upp och vi blev också inbjudna att gå in och kolla i borgruinen. Verkligen kul att se insidan också.
 
Ett tåg kom lastat med... Absolut vodka kanske?
 
Sen fick vi vänta in korna lite innan vi kunde passera, så de inte skulle äta upp Harry. De här två kallade jag och mamma på mycket proffsigt. Det är möjligt att övriga i gänget anser att korna hade gått förbi ändå, men det tror inte jag.
 
Sen var vi nästan hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0