Lucka 10

I går visade jag ju flyttröran. Här är första bilden på mig som Malmöbo, precis efter tågresan.
På kvällen gick vi ut och åt för att fira. (Inte Harry.)
 
Ett tag stod Sambon på balkongen.
 
Agnes trivdes i vår nya balkonglåda.
 
Daniel trivdes också på balkongen.
 
Anledningen till att alla trivdes på balkongen var att det var rätt så svårt att ta sig fram inomhus med mina flyttlådor överallt...
 
 
Så vi gjorde det mysigt på balkongen.
 
Ibland lämnade vi lägenheten också.
 
Fast sen började det avta med lådorna inomhus när Daniel satte upp hyllor till mina grejer, så det blev trevligt att vara inomhus också.
 
Nu vill jag önska er en skön andra advent! Och om du är min sambo eller lite lik honom; ha en trevlig Nobeldag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0