Lucka 11

Det är dags för en djurlucka, tycker jag! Här har vi Chivas och hans son Harry.
 
Här är Harry när han var galen. Som vanligt alltså.
 
En bild från februari då Doris och Harry kände våren i luften, och längtade. Gissar jag.
 
Sen blev det vår och Doris såg Chivas och Harry leka i Åhus.
 
Harry tog sig en vårdusch.
 
Den här bilden har jag som bakgrundsbild i datorn på jobbet. Det kan man ju förstå.
 
Harry tyckte att det var lite för ljust.
 
Och Doris var törstig.
 
Två glada hundar, den ena med särskilt intressanta bakben.
 
Ibland händer det att jag tar fram en riktig kamera, som gör att bilden inte blir suddig när man förstorar den lite...
 
Agnes verkar inte ha fastnat så mycket på bild i år, men här är hon i alla fall.
 
En galen Harry i skön Åhusskog.
 
Två katter.
 
Det händer ibland att Agnes blir trött på Harrys hysteri och så slår hon till honom.
 
Sen var det Agnes tur att bli törstig.
 
Och till sist; ännu en katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0