Lucka 12

Det här är Elof. Han är min yngsta kusin och i år tog han studenten, så denna studentfest förtjänar en lucka.
Och där bak står min mamma och ser söt ut.
 
Det bjöds på smörgåstårta
 
Det finns en del saker som jag inte äter, och en av dessa saker är smörgåstårta. Så jag blev så glad över att någon (minns tyvärr inte vem, en faster till Elof kanske) hade gjort paj till min mamma som inte äter kött. Det fanns så det räckte till mig med, jaaa. Den var väldigt god. Kanske innehöll den ost (som jag inte heller äter), men jag märkte den inte och glädjen över att få mat som inte var smörgåstårta var större.
 
Jag avslutar denna lucka med mitt kusinbarn Klara som satte sig oblygt i min systers knä och började äta av hennes smörgåstårta. Hon lär ju gå långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0