Lucka 19

Hösten kom.
 
Och det var väl en ganska fin höst?
 
Mina syskon kom och hälsade på. Syster hade med sig raggsockar och reflexer till oss.
Mina föräldrar har också varit här förstås, men jag tycks inte ha några bilder från det. Det var i alla fall i somras, eller sensommar. Vi åt tomatsoppa i Slottsparken.
 
I november fejkade Daniel och Love sömn.
 
Min bror gav biljett till studentspex i Lund till mamma i födelsedagspresent, och jag följde med dem och Daniel och Elin också. Det var kul!
 
Daniel lyckades fånga mitt innersta väsen på bild, vilket har hänt några gånger förut.
 
Daniel och jag var på julbord på Hipp med Kristofer och Renate en månad innan julafton. Det var en trevlig kväll!
 
Inte nog med att jag var på julbord i november, några veckor senare var det dags för julfest med jobbet, och då hängde det dessutom några tokar från taket.
 
Nu tog jag visst ett steg framåt, i morgon backar jag tillbaka lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0