Lucka 2

Något som hör till julen är förstsås snö. Om man bor på typ Island i alla fall. Hur som helst, 2017 var det lite snö i Skåne trots allt. Jag har bildbevis.
 
Januari i Pildammsparken i Malmö. Daniel har mössa så det är säkert kallt. Harry har jacka, men det är inte så ovanligt då han saknar underpäls.
 
Februari. Snöig utsikt från min lägenhet.
 
April. Påskafton. Bild från Brösarp. Med andra ord: Det är väldigt långt till våren. Ledsen om jag förstörde någons dag nu. När det är påsk är det i alla fall ljust lite längre än till klockan 16.00.
 
I morgon blir det kanske en postivare lucka! Hoppas du får en fin helg! Själv ska jag på teater denna lördag, hur det var kanske jag berättar i en annan lucka. Vem vet! (Inte jag.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, det har faktiskt varit lite snö. Och i november också! Ha så trevligt på teatern! :)

Svar: Jag har faktiskt inte sett någon snö i år. Du vet, jag bor ju så långt söderut nu :P
Åsa

2017-12-02 @ 16:25:37
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0