Lucka 23

Nu börjar den här kalendern nå slutet för i år. Jag tittade precis igenom min bloggkalender från förra året. Fint med en liten tillbakablick. Fast jag tycker nog att årets kalender är en gnutta bättre trots att det nog var lite mer text i förra årets. När det närmade sig julafton 2016 hade jag en lucka med jul i min lilla lya. Så här i efterhand ett fint hejdå. I närheten av den luckan hade jag också en julkortslycka, alltså bilder på mina julkort som skulle skickas. Nu är det dags för något åt det hållet. Jag har skickat några köpta kort i år, men också några som jag gjort själv, typ. Som alltid. För att det tillhör ett av mina måsten till julen. Men det gick lite snabbare att fixa ihop lite juliga foton och beställa i något format än att snickra ihop julkort själv med diverse metoder. Kanske inte bästa kvaliteten på fotona jag använde, men jag var glad att djuren var stilla en liten stund i alla fall. Och jag hoppas att de/ni som fick dessa kort blev glada.
 
 
Suddig bakom kulisserna-bild. Harry kollar om det där verkligen är tomten.
 
Agnes, något osäker på vad som händer egentligen.
 
Tassarna.
 
Doris tycker det är okej.
 
Doris och en finger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0