Lucka 7

När man fyller år kan man unna sig långhelg. Och den började med bio med Daniel den här torsdagen i april. Filmen vi såg var alltså I, Tonya. Jag tyckte mycket om den. Bra början på födelsedagshelgen!
 
Sen blev det fredag och jag fyllde år. Familjen kom och firade! Även min syster var där men hon är svår att fånga på bild.
 
Även Agnes fick present! Det är min syster som har virkat det fina kattboet. (Tyvärr används den inte för tillfället då katterna började rata den efter att någon (katt) kräkt i det. Jag ska försöka komma ihåg att tvätta det innan året är slut.)
 
Daniel och Harry var också bjudna på kalaset. (Här ser man Harrys tumör på ena ögat. Den opererades senare bort och visade sig vara godartad som tur är.)
 
Jag fick väldigt fina presenter!
 
På lördagen var det dags för kalas igen! Daniels familj kom och firade. Vi bjöd på scones och pannkakor som Daniel lite spontant kom på att han skulle göra. Dagen innan bjöd vi på bullar och kakor.
 
Jag fick fina presenter igen, och blommor!
 
Man skulle ju kunna tänka sig att det vid detta lag räckte med saker att fylla min födelsedagshelg med, men i stället åkte jag till Lund samma dag som sista kalaset.
 
Det var en fin våreftermiddag hos min vän Anna. Jag känner mig fortfarande nöjd med min födelsedagshelg så här ett drygt halvår senare.
 
Vad jag gjorde på söndagen? Jag gissar att jag tog det rätt så lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0