Åsa assar: att ha något att se framemot

Kanske har jag för höga förväntningar på våren, men känns det inte lite tungt nu? Jag försöker tänka på annat än tyngden. Små konkreta saker att se framemot, som dokumentären om en gråhårig tant, som går på fredag. Äntligen måndag heter den och handlar om Barbro Lindgren, som nog är min favorit-Lindgren. Ni tittar väl med mig?





(Bilden här jag lånat härifrån, men var den människan har hittat den har jag ingen aning om. Det är iaf några av karaktärerna i Barbro Lindgrens böcker, men det visste ni förstås redan.)

Kommentarer
Postat av: Petra

Världens bästa! Åh vad jag älskar Loranga, Masarin och Dartanjang! Jag citerar dem dagligdags. "Haaaru tusen kroner hemma ällär?!"

2012-03-16 @ 18:40:01
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0