Åsa assar: Min nya klänning

Jag gick på stan idag. Det gjorde många andra också, bland annat Yohio visade det sig. Jag undvek med andra ord Lilla torg eftersom det var fullt av skrikande småfolk som ville höra Yohio sjunga två låtar. Det ville inte jag, men ljuden trängde ändå in.
 
Så det var alltså inte Yohio som var anledningen till min promenad. Jag väcktes i förmiddags(...) av ett sms som sa "Åsa! Jag har joggat 9 km!".
 
Ehm. Det hade ju inte jag gjort. Jag hade sovit.
 
Så då kände jag att jag åtminstone måste skaffa något att ha på mig när jag joggar. Men det gick inte så bra. Jag vet aldrig riktigt vad jag letar efter, och det känns inte kul att betala flera hundra för något jag som kanske inte kommer använda särskilt ofta. Dessutom hittade jag nästan inget i små storlekar. Så jag köpte inga.
 
Men jag köpte en klänning! För det hade jag ju ingen innan. Eller, jag hade i alla fall ingen lång. Och det kan ju vara så att denna passar perfekt när jag ska på studentkalas om en dryg månad. Och resten av sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0