Lucka 1

SOM ni har väntat. Exakt sen julafton förra året, va? Glädjen ni känner nu. Ack. Redo? Nu kör vi. (Och jag riktar mig främst till mamma, min bror och min kusin Pernilla. Jag kände uppskattningen förra året.)
 
Det är inte jag som tagit den här bilden. Eller jo, jag har fotograferat av ett foto. Det är jag på bilden. På många bilder på mig som barn är jag allvarlig (och oftat mörkhårig). Här är jag väldigt glad, uppenbarligen (och dessutom blond, men det har inte med saken att göra). Därför tycker jag så mycket om den. Fotografen är mamma eller pappa. Jag skulle nästan gissa på mamma.
 
Jag hoppas att ni alla får en riktigt fin första advent, och att ni är lika glada som Åsan på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0