Åsa assar eller dissar: Twitter

Alltså, jag vet inte om ni lagt märke till det, men jag har ett fett jäkla twitterflöde längst upp på min blogg. Det ser hiskeligt fult ut. Dessutom lite sorgligt eftersom jag främst twittrar för mig själv, eller som jag skrev på Facebook; det känns som jag sitter och kvittrar för mig själv. Som en burfågel som låtsas vara nöjd. Men det kan jag väl bjuda på.
 
Innan jag fick dit det där hiskeligt fula twitterflödet så slet jag en del hår här, och jag kom att tänka på den här texten som jag skrev i ett inlägg i augusti; Om jag var lite yngre så hade jag lärt mig sånt här i skolan, istället för hur man googlade "My heart will go on" och klistrade in den i word tillsammans med en tecknad regnbåge. Inte konstigt jag hade MVG då. Tillägg till det; Datorkunskapen var indelat efter kön. Tjejernas var mycket enklarare. Soft, tyckte jag då. Nu: MÖCKET MÖCKET ARG. Jag hade fått G i killgruppen, helt säker på detta.
 
Men iaf; VARSÅGOD för mitt twittrande.
 
 
P.s. Nu tog jag bort den där frågelådan (som gapade tom), vilket ledde till... ja, se själva. Ful blogg. Då vet jag vad jag ska göra imorgon, förutom allt det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0