Åsa assar: En oväntad julklapp

Jag måste förstås tacka er! Jag fick ju en julklapp av er. På julklappen stod det "God jul Åsa önskar Karl Bertil J." och jag trodde att det var någon i familjen som hade skojat till det. Sen öppnade jag och såg den här lappen;
 
 
I låg fyra stycken skivor (men det vet ni förstås redan). Det var en bra julklapp! Jag tycker ju om musik. Dock är lyssnar jag på musik mer sällan än jag vill och jag har inte aktivt öronen öppna för att hitta ny musik. Jag tycker nog att är det är ganska modigt att ge mig fyra skivor, bara så där.
 
 
Tre av skivorna är alltså med Arcade Fire och den fjärde är med Of Monsters and Men. Namnet Arcade Fire har jag hört, men hade inte någon alls koll på vilka låtar de gjort. Dock kände jag igen några av låtarna. Bandet Of Monsters and Men kan jag inte minnas att jag hört talas om förut. Men det kan hända att jag har hört någon låt ändå.
 
Vad tyckte jag då?
 
Mycket bra skivor! Allra bäst tyckte jag om skivan med Of Monsters and Men.
 
Så tack så mycket, kära bloggläsare! Ni hade verkligen inte behövt det, men jag blev väldigt glad. Jag behövde helt klart lite ny musik.
 
P.s. Om ni nu inser att ni inte har betalt något på den här julklappen till mig, så kan ni vända er till Fabian och stoppa en slant i hans röda spargris, eftersom det är han som har stått för hela kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0