Åsa dissar

Just nu dissar jag väldigt mycket att jag betalat 5% av min lön till ett skitfack som aldrig hjälpt mig. Jag vet att fack är alldeles lysande, men... den enda gång jag bad om hjälp fick jag höra att jag skulle prata med arbetsledningen, vilket jag redan gjort. Och sen hände INGENTING. Tror fortfarande att vi alla har blivit lurade. Så nu ska jag alltså plugga och gå ur skitfacket, hur lång tid det tar att gå ur vet jag inte. Till och med deras hemsida ser ut som en dinosaur.
 
Letade upp mitt nya fack. 100 kr/år när jag pluggar. Och sen är avgiften inte långt ifrån hälften av det jag betalar nu. Och jag räknar med att tjäna mer sen. Så. Hur är det logiskt? Deras hemsida är till och med snygg, och enkel. Det är till och med enkelt att gå ur det facket. Om jag nu skulle behöva det.
 
Mvh bitter, men kanske på rätt väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0