Åsa assar: Ett kalas

Det här är ett barn, barnet heter Charlie och han är mitt kusinbarn. Han är lite kornig för jag hade i vanlig
ordning inte med mig den bra bixten. Det är inte lätt att fotografera barn. Barn rör sig nämligen.
 
Men titta här då vilka stilla barn! Alfred och Charlie (+ turtles) i gott samarbete med moster Pernilla och den inbyggda blixten.
 
Katt och hund (suddigt utan blixt).
 
Jag har ju glömt att berätta när var och hur. Moster Gunilla fyllde år. Morotstårta!
 
Så klart man kan bli varm när man äter kakor. Likheten med pappa i bakgrunden är tydlig (trots att han har behållit tröjan på).
 
Modern är lik hon med.
 
Nadja däremot - ganska olik. Och en gnutta skelögd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0