Åsa assar: En dimmig annandagspromenad

Någon gick upp dit och ställde blomman i fönstret. Sedan gick någon aldrig dit upp igen. Grymt. Växter är också djur.
 
 
Dit gick vi, min syster och jag.
 
 
Det var dimmigt. Jag tycker om dimma.
 
 
Färgbild.
 
 
En spindel hade gjort sådant som spindlar gör.
 
 
Och den fortsatte där borta, dimman.
 
 
Och hem gick vi.
 
P.s. En väldigt dum sak med så här stora bilden är att det inte är säkert man kan se hela samtidigt, om man inte tillfälligt vill förminska allt. Hoppas ni har större skärm att jag. Tycker ni att dessa bilder är för stora? Någon gång ska jag försöka snygga till bloggen, så åsikter tas tacksamt emot.

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fina bilder så härligt med dimma.

Svar: Tack så mycket! Ja, jag gillar inte när det är grått och rått, men dimma trivs jag med.
Åsa

2014-01-24 @ 20:41:38
URL: http://lottizdays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0