Åsa assar: En Hässleholmstur

Den här konstant förkylda kvällsmänniskan är inte så pigg. Det är lustigt, inför varje ledig dag tänker jag likt en guldfisk att jag ska göra det och det och det. Men i stället får jag tvinga mig att stiga upp och tvinga mig att göra saker. Sen framåt kvällen brukar lite energi komma åter. Och då är det dags att lägga sig. Nu ska jag assa lite, kanske det hjälper. Och sen ska jag tvinga mig lite till, om inte gnörfff och zzzz hinner ifatt mig.
 
Förra veckan skulle jag åka till Björn och se på film. Allt såg ljust ut, tills jag råkade somna på min soffa och låg där så skönt i 1,5 timme. Sen blev det bråttom och springa till tåget, så att jag åtminstone hann hälsa på i två timmar. Det blev ingen film, men det funkade också bra att sitta på hans balkong och äta vattenmelon (och bli hånad för min kärnspottningsteknik) och prata väldigt tyst och diskret om de som gick förbi nedanför (eller?).
 
Sen tittade vi på lite foton och Björn skrev ut en bild som jag fick. Bilden här nedan. Jag ville ha en ram med färg till, men det är inte så lätt att hitta (+ är lat). Hittade däremot en svart ram i mina gömmor, så nu är bilden inramad. Fast nej, det är inte meningen att den ska ligga där på stolen. Upp på väggen ska den! För Anna har sagt att det är bra för... självkänslan/någonting annat... att ha en bild på sig själv i sitt hem. Särskilt om det är en snygg bild, antar jag. Tack Björn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0