Åsa assar: En tur på stan

I dag gick jag på stan med min syster. Lite måste man få shoppa väl?
 
Det blev bra.
 
Dessutom köpte jag mormorsrutor för en tia på Röda korset.
 
Sen bjöd min snälla syster mig på en bakad potatis på Trendie. Jag var vrålhungrig, men blev proppmätt så fort jag fick potatisen i min hand. Hepp. Men jag åt ändå, sen gick jag hem och smällte maten. Sen när jag gick ut igen hittade jag detta hjärta precis utanför entrén.
 
Jag köpte lotter för att testa om min speltur skulle fortsätta. Men nej, min tur har vänt.
 
Sen bjöd jag mig själv på lasagne (snällt!) och blev igen proppmätt när det låg på min tallrik. Jahopp.
 
Tack för i dag. Slut för i dag. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0