Åsa assar: Förra veckans instagram

En promenad i mörker och en övergiven giraff.
 
De här plockade jag upp från sin sommarförvaring (dvs mitt förråd), uppenbarligen fulla av liv än. Nu omplanterade, så har jag tur blommar de någon gång i januari.
 
Kan det bli gråare? (Ja, lite - i svartvit.) Jag har praktik på sjukhuset, och alltså utsikt mot sjukhuset.
 
Längst bak: Död penna. I mitten: Snygg pennna. Längst fram: Ny penna. Som i verkligheten inte är så blå. Detta var dessutom ett måndagsexemplar som sprack, så nu är den bytt.
 
Lördagskväll och jag konstaterade att ibland är det bästa helt enkelt soffhörnet och Orup i hatt.
 
Sen tog jag en mörkerpromenad i går och fick återigen vända här pga mörkt. Äventyret fortsatte på annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0