Åsa assar: Ett ettårskalas

Nu, just nu i kväll, slog det stora höstvemodet till. Egentligen brukar jag inte vara höstvemodig, eller extra vemodig någon annan årstid heller. Det är nog bara PMS. Men sommaren är hur som helst slut (sen tre dagar tillbaka) och det blir extra tydligt när jag tittar på bilder från i somras.
 
Bilderna nedan är bara tre veckor gamla. Daniels brorson Love fyllde ett år!
 
Ettåring luktar på blommor.
 
Stirr på liten boll. Till sist kastar någon iväg den så man kan jaga!
 
Alltid nära.
 
Morbror Daniel och Love. Daniel och jag gav Love en röd racerbil i trä.
 
Tårta!
 
Sen tog några ett sista dopp för denna sommaren. Jag badade bara benen, men det var fint och bra nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0