Bonuslucka!

Jag vet inte riktigt vad jag pysslat med. Jag har ju missat en massa väsentligheter när jag gjorde min julkalender. Och eftersom jag är vän av kronologi så gör det lite ont i mitt hjärta är röra till det så här nu. Men här kommer iaf best of januari-mars 2008.
 
Kvaliteten på den här bilden är inget vidare, jag är som sagt ingen vinterfotograf, så den är tagen inifrån. På min mor och min bror, med likadana kläder på sig.
 
Selma och draken. Det var en snäll hund, det där.
 
Isak och jag var ensamma i Brösarp när Jehovas ringde på dörren. De blev nog lite förvånade när det var Jesus själv som öppnade dörren.
 
En promenad med Anna vid Hammarsjön.
 
Kent kom till min stad!

Kommentarer
Postat av: Petra

Taxen ser mest... trött ut. "Suck" tänker den.

Svar: Ja, och "de slutar väl snart, lika bra att ligga still".
Åsa

2012-12-09 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0