Åsa assar: En stadspromenad

Jo, det var så här att jag dreglade efter de här och de här (röda), men så tänkte jag; Äh! Vad är det för fel på mina Ecco-sandaler köpta på loppmarknad för två år sen?
 
Förutom att de ger mig skoskav, alltså.
 
Ångrade att jag inte tagit Conversen, men nu hade jag ju plåstrat om mig och allt. Så jag gick ut så här. Men jag var skeptisk.
 
Egentligen borde jag stannat hemma och städat. Och jag gick där på stan och funderade på varför jag gått ut.
 
Fast sen blev det bättre när jag gick till Boutique Organique och hälsade på Nettan och hennes sambo Christoffer. Jag delade med mig av mina kunskaper om skyltning (-harkel-) och så FICK jag te! Lovade att komma med en utvärdering.
 
Sen gick jag över gatan till Carlings, och titta vad jag hittade! En jacka! Som är jättefin! På rea!
 
Så det blev en bra stadspromenad till slut. Och sen tog jag faktiskt bort det där pastapaketet som kommit i kläm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0