Åsa assar: Instagram

Lugna er, ni ska få påsk. Inte riktigt än bara. Här kommer lite instagram i stället.
 
För ett tag sen ägnade jag mig åt att cykla totalt en så där 1,7 mil för att hänga lite med katter. Det här är den goda av de två. Den onda gillar sånt som att stirra med svart blick och slänga ens glasögon i golvet.
 
Ja, och så fyllde jag ju år och fick mustasch.
 
Fick även en cykelväktare, som syns så bra att jag hittar min cykel direkt.
 
Pimpade kruka med en tredje present! (Alla dessa är från min syster. Hon är duktig på presenter.)
 
Jag har hamnat vid Hammarsjön några gånger.
 
Frifullt trots det ständiga ljudet från E22.
 
(Varsågoda. Påskgult.)
 
Aprilhimlen har varit vacker.
 
Jag sprang 2 km på 11 minuter på långfredagen och kände mig duktig. Men tänk att folk fortsätter att springa! Det är ju jobbigt.
 
Så, fortsätt påska nu. En dag kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0