Åsa assar: Klänningar

Att blogga långt i efterskott funkar inte så bra. Därför tänker jag inte berätta om vem jag träffade på Röda korset förra lördagen (Bosse, om du läser: det var Malin). Jag tänker heller inte berätta om försäljarna på stan som jag flitigit undvek, men till sist sprang jag nästan rakt på en kille som sa "naww" när jag berättade hur skickligt jag undvikt dem i någon timme, tills han kom där runt hörnet. (Ja, jag köpte en tidninng av honom. Den var från Lundakarnevalen.) Och att berätta om kvinnan som kröp runt på ett butiksgolv och byggde en pyramid av äggkoppar tänker jag heller inte göra.
 
Men jag kan däremot visa vad jag köpte på Röda korset.
 
Två stycken mycket fina, billiga och åsiga klänningar.
 
Och så köpte jag den här, som är någon storlek för stor. Så om någon typ M- eller L-människa vill ha en klänning så säg till! 40-50 kr, ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0