9. 5 saker jag borde ta tag i

1. Jag behöver hitta någon som kan skruva ihop rören under handfatet. Jag har rensat för ett tag sen, men tyvärr räcker inte min styrka/teknik till riktigt för att få ihop det. Ibland går det och ibland inte.
 
2. Jag behöver gå igenom alla mina bilder och skriva ut - för jag vill det. Och göra julkalendern till bloggen förstås.
 
3. Jag har köpt en CD med mindfulness, den behöver jag lägga in i datorn på min ipod så jag kan få lite ro i själen.
 
4. Jag vill bestämma speltid med Björn, promenad eller fika med Emma och promenad med Markus.
 
5. Jag har en fin korg som min syster virkat. I den finns trasiga kläder som behöver lagas och en stickning som ska bli benvärmare (beräknas vara klara i februari 2016).
 
 
(Klockan är ju faktiskt söndag så jag svarar på detta redan nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0